Subject: Abikava SA.106808 järelevalve
From: "Anari Lilleoja" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Ljudmila Sokolnikova - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Jul 2025 15:07:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Kaur Kajak!

Vastuseks teie 07.07.2025 kirjale nr 12.1-1/3156-1 edastame täidetud tabeli 
Euroopa Komisjoni Konkurentsi Peadirektoraadi poolt saadetud vormil ja 
vastused seoses „Küberturvalisuse taseme kaardistamise ja arendamise 
toetamise tingimused ja kord“ riigiabi järelevalvega.

Lugupidamisega

Anari Lilleoja
teenusejuht
toetuste osakond
Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

+3725246477

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.eis.ee

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui antud 
kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine 
või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. 
Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt kirja 
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.
  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the 
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure, 
copying, distribution or taking any other action in reliance on the contents 
of this information is strictly prohibited and may be unlawful. If you 
received this e-mail in error, please contact the sender and delete the 
material from your systems.